Herkese merhaba cocugum 19 aylik. Ise donecegim ve bazen sehir disina ulke disina toplantiya gitmem gerekecegi icin emzirmeyi sonlandirmam gerekiyor. Geceleri emiyor beraber uyuyoruz kizimla. Simdi hem emzirmeyi birakmamiz gerekicek hem kendi yatagina alismasi gerekicek. Icimdeki vicdan azabi durumu daha da zor hale getiriyor. Tecrubesi olan var mi acaba?