Ben 6 aylık olunca doktorumuza sordum bana 2 nunaraya geçme 1 numara anne sütüne daha yakın dedi. Ben emziriyordum ve çok arada mama veriyordum o yüzden belki de bir de biz sma kullanıyorduk ama siz yine de isterseniz doktorunuza danışın. Sevgiler...