Bebeğim 7 aylık. Bugün özel hastanede lazer epilasyon için görüşme yaptım (alexandrate lazer) yetkili kişi emzirme döneminde koltuk altına lazer yapamadıklarını, diğer bölgelerde de hormon dengesizliğinden kaynaklı iyi sonuç anlamayabileceğimi söyledi. Emzirme döneminde lazer yaptıranlar varsa sonucu etkiliyor mu sizce boşuna mı gitmiş olurum?