CRAYtm kızlar benim oğlum 5 buçuk aylık kendi kendine dönebiliyor yüzüstü, başını dik tutabiliyor ama çabuk yoruluyor sanki, eğiyor başını yatma pozisyonuna sürekli. bu endişelenecek bir şey mi?yoksa zamanla geliştirir mi kendini. evham yaptım biraz.
aysecikm CRAYtm küçük olduğu için yoruluyodur benim bebeğimde öyle kafasını kaldırıyor biraz durup dediğiniz gibi eğiyor alnını yere yasliyor falan sonra sinirlenip ağlıyor 😁