5.5 aylık kızımın bir kaç defa üzerine örttüğüm örtüyü yüzüne çektiğini fark ettim ve artık gece üzerne birşey örtmekte tedirgin oluyorum. Uzun kollu giydirip üzerine birşey örtmüyorum ama üşüyüp üşümemesi konusunden tereddütlüyüm. Uyku tulumu bu mevsim için kalın mı olur? Bu konu hakkında fikir ve önerilerinizi alabilir miyim 🙏🏻