Balbocegiiiiii ben okurken fiziksel ve ruhsal olarak bu kadar çöküntüye gerek var mıydı dedim ama ,emzirmek müthiş bişey doğru iki çocuğunu da iki sene emzirme imkanı olmuş bir anne olarak söylüyorum bunları yanlış anlaşılmasin emzirme düşmanı değilim keşke her bebek doya doya emebilse annecigini, elbette uğraşılır ama bu kadar annenin pertini çıkaracak durumlar bana doğru gelmiyor ,ayrıca emmeyen çocuk gerçekten emmiyor anne naaprsa yapsın