mihrosum Kızım 4 yasında. 2 gun burnu aktı, burun akıntısı bıttı yerını gece öksürüğüne bıraktı. Daha gızunu kapatır kapatmaz öksurmeye baslıyor. Kozalak şurubu verdım, yıkıyorum burnunu temizliyorum. Yok bunun bir caresı yok mu? Cocuk oksurmekten uyumuyor
Ozgenizz mihrosum canım tereyağını erit içine dut ya da keçiboynuzu pekmez ekleyip 1 taşım kaynat birazda limon suyu ekle bebeğine içir
Lenavegeceninannesi mihrosum akgünlük sakızı yagı var 2 3 damla elinizde damlatıp bebeğinizin sırtına ve göğsüne sürün bide Zühre ana kozalak macunu var eczanelerde temin edebilirsiniz bilen bilir Kids macunu da var bagısıklık, boy uzaması ve istahım acmadan birebirdir bız bu sayede astım ve bronsıt olan ıkı cocugumla tum hastalıkları ayakta atlattık ve ikiside alerjik asla antıbıyotıksız kortızonlu ıgnesiz atak gecıremezdık ekstra bide havasız ama kozalak macunu oksuruk olunca gunde bır defa bır cay kasıgı gunduz de oluyorsa 1 tatlı kasıgı veririm kidsi macunu devamlı kullanırım özellikle kısın bide hülya Kayhan isimli bir markanın göğüs yagı var bır damla göğsüne sürerim bide serum fizyolojik eczanelerde satılan hava makonanız varsa 2 ye kadar sırıngayla çekip maskeye koyup hava verin ama yoksa bu diğer söylediklerim birebir
mihrosum Ozgenizz bunu da yarın yapayım.Allahım cocuk bıktı. Kozalak surubu ıcırdım ıyı geliyor dediler, yıkadım burnu desen acık. Sımdı vıks surdum. Vallahi bilmiyorum yavrum uyuyamıyor. Genel durumu iyi ates vs yok sadece uyurken oksuruk var
Ozgenizz mihrosum öksürük hemen geçmiyor uzun sürüyormuş benim bebeğimde 1 aydır böyleydi öksürüğün uyanıyordu çocuk boğuluyordum resmen çok sükür sonunda geçti
mihrosum Lenavegeceninannesi Serum fizyolojiği nebulızatore koyup veriyorum degıl mı. Tamam canım yarın gıdıp bu yagları alayım. Ya cocugun 2 gun burnu aktı hopppp yine yerını oksuruge bıraktı. Cocuk uyuyamıyor. Kozalak surubu verdım, yıkadım burnu temiz, ballı ıhlamur ıcırdım. Yanı bilmiyorum cocuk sureklı oksuruyor ozellıkle de uyurken