Tugbaainci Kızlar yumurta tadımı yaptıracağım ama nasıl yaptıracağım da kararsızım sizlet nasıl yaptınız. Boğazına takılır diye korkuyorum
berenselen-16 Tugbaainci artık bir çok çocuk doktoru yumurtanın beyazınıda 7.ayda verebilirsiniz diyolar ve ben 7 buçuk aylıktı ilk verdiğimde bir sıkıntı yaşamadık çok şükür ama bence yinede ebenize veya doktorunuza sorun
Ozgenizz Tugbaainci sarısını adımını yaptırırken ben azıcık anne sütü koyup sıvı hale getirip o şekilde verdim sizde deneyin isterseniz sütünüz yoksa eğer mamayla da yapabilirsiniz
Ocakalti Bazen cılbır şeklinde pişirip üstüne yoğurtla yediriyorum bazen pankek gibi bazen sebzeli omlet olarak gibi gibi. Kızım 8 aylık benimde doktorum beyazına başla dedi şuan hem sarı hem beyaz yiyor