Hkgezerr27 Merhaba arkadaşlar kızım 6 ayına girer girmez emeklemeye çalıştı 6 buçuk aylıkken emekledi şuan 7 buçuk aylık tutunarak kalkıp adım atmaya çalışıyor sizce sakıncalı mı güzel bişey mi 🙄
Masalkizinannesi Hkgezerr27 neden sakıncalı olsun ki bacak kaslari hazırmış demek ki cevremde çoğu arkadaşımın bebegi 7. 8. Ayda basladi siralamaya. Benim kızımda 8. Ayında başladı 10 buçuk aylık bekliyorum bakalım yürümesini hala 🤗
bal_cocuk Masalkizinannesi benimki de 8 aylık daha yeni kanepeden tutup ayaga kalkıyor. Bir iki adım atıyor