MayneymisAltintop Sevgili anneler kızım 10 aylık bugün sağlık ocağından ebemiz aradı ve kızamık aşısı için çağırdı. Takvimde yoktu yeni geldi herkesi arıyoruz dedi. Aranan veya aşıyı olan var mı? .
Alptugba MayneymisAltintop Bi kac kisi daha böyle post acmisti cnm sanirim erkenden vuruyolar aşıyı oglum 9 buçuk aylik bugun sadece boy kilo takibi icin aradilar saglik ocağından
tugceo92 MayneymisAltintop arandık canım. bakanlıktan yazı geldi aşı gelince tekrar ariycam gelirsiniz dedi
Egesem MayneymisAltintop bizi de aradılar bugün perşembe gideceğim. Salgın varmış öyle demiş eşime oradaki hemşire
Unicorn MayneymisAltintop bugün bizde doktordaydık doktorumuz söyledi suriyeliler yüzünden fazla vaka görülmeye başlanmış ondan takvime alınabilir demişti demek alınmış artık.
Gg5subat MayneymisAltintop Normalde ne zaman vuruluyordu ki kızamık aşısı benim kızım da 9.5 aylık acaba bizde olacak miyiz 10. Ayda sormak gerekir mi ki sağlık ocağına bizimkiler o kadar ilgisiz ki bizi aramazlar bile
MayneymisAltintop Gg5subat normalde 1 yaş dediler bize 2 ay önce. Ama şimdi arayıp erkene aldık diyorlar. Anlamadım açıkcası 🤷🏻♀️ Pekte tatmin olmadım o yüzden yazıp sormak istedim
Gg5subat MayneymisAltintop ileriye atsalar sıkıntı olabilir ama öne cekiyorlarsa vardır sanırım bi nedeni