Merhaba annelerrr, kızım on buçuk aylık bir aydır falan geceleri neredeyse hiç uyumuyor diyebilirim bu zamana kadar hiç böyle bişey yaşamamıştık 20 dk da bir uyanıyor yeni emeklemeye başladı gece uyanıp beşiğinin içinde emekler pozisyona gelip ağlıyor birde şehir değiştirdik yerini mi yadırgıyor acaba diyorum. Yanımda yatırmayı denedim bi kaç kez daha az uyanmaya başladı ama hala aynı genel olarak yanıma da alıştırmak istemiyorum ama napacağımı bilemedim geçici bir süreç mi yaşayanınız var mı