Bebeğim 7 ay 4 günlük .bebeğim gece uykusuna yatiriyorum ortalama 1 saat sonra uyanıyor emmiyor da ağlıyor sadece biraz pis pis ile geri uyuyor .geri uykuya döndükten ortalama 1.5 saat sonra yine uyanıyor yine uykuya döndürüyor um.emmek için olduğunu sanmıyorum çünkü o şekilde uyanmiyor .uyanıyor ağlıyor kucakta sallayarak geri uykuya donduruyorum o an sanki canı acimis gibi ağlıyor .neden böyle yapıyor olabilir? Üst ön iki dişleri kabarmış o yüzden olabilir mi ?yoksa başka bı sebebi vardır ?