Yanlış yönlendirmek istemem ama sanırım iltihap olmuş.Kötü kokmaması gerek normal değil.Çekiştirmeden hassas bakım yapıp hep kuru tutmak gerek.Ben bezle göbek kordunu arasına sargı bezi koyardım her alt değiştirmede yenisini koyardım çok temiz oluyor öyle.