Kizlar 3 ay oldu sprila taktirdim 4.5 ay once dogum yapmistim gecen ay ilk adetimi oldum dogumdan sonra bu ay hem bi hafta erken oldum hemde boyle damla damla çamaşıra geliyir leke gibi yani cogalmadi iki gündür boyle olan var mi neden olur h8c daha önce boyle olmamisti ilk gun az olurdu ikinci gun normal sekilde çoğalırdi ilk dogumumdan sonra da normal sekilde olmustu ama bu ikincide böyle oldu spiralden mi kaynakli