Merhaba anneler benim oğlum 16 aylık iki çocuğum daha var ve sinirlerim çok yıprandı daha önce gittiğim doktor anne sütüne geçmeyen ilaç yok demişti.Bugun başka hastaneye gittim oda doktorda aynı şeyi söyledi hatta sizden imza alıyoruz dedi ilaç kullanan aynı durymu yaşayan varmı acaba