Bugün temizlik yaparken bi lavaboya gireyim dedim. Kızım henüz 10 aylık yürütecte. Baktım heyecanlı heyecanlı bağırıyor gittim ki ne göreyim sen taaaa salondan tlf al git mutfağa o katlı halıları nasıl aştı gitti normal de gidemez. Neyse gitmiş atmış kovaya bide bağırıyor. 13 Pro max. Aldım ne pirinç koydum ne güneş. Suan çalışıyor sorun yok. Herif de karşıda oturuyor insallah bozulmaz ya. Bu iPhone şu geçirmez diyorlar ama hiç inanmıyorum korkuyorum valla