Azra262022 Kızım 1yaşında yemek yemiyor emmyemi güveniyor anlamadım sabah az bişi yer öğlen çorba akşam size bazen hiç yemiyor bu duruma çok üzülüyorum 😞
16temmuzannesi Azra262022 aynısı bende de var 14 aylık olacak sabah zar zor yedırıyorum öğlem biraz çorba ıcıyor. Sureklı emıyor benı
AlmiraAnnesi Azra262022 ben aynı durumdayım 12 aylık herşeyi deniyorum yemiyo iki kaşık tamam emiyor yarım saatte bir vermesem ağlıyo sadece sütle olurmu üzülüyorum
Deletedmom_62 Azra262022 benim kızım da aynı. 12 ay 21 günlük 8.600 kilosu . Bizimki el gıda sıfır sadece 3 ölçek mama günde 3,_4 kez
Dilareyy Benim de aynı sekilde asla yemiyo. Sizinkiler yine bir kaşıl yiyomuş. Benimki sadece meme. Ağlıyorum sinirden kilo da veriyo büyüdükçe hareket ettikçe
Kyselz Şu anda sinirden ağlamamak için kendimi çok zor tutuyorum yani bu çocuk neden yemek yemez neden yaaa oyunla yedirebilmek için göbeğim çatlıyor
Canyavrum Kyselz artık oynatacak oyun bulamıyorum.her türlü şaklavanlik yaptım.evde ne var ne yok önüne koydum.(blender, katı meyve sıkacağı, elekrtikli süpürge…aklınıza ne geliyorsa) ama artık hiçbirine kanmıyor..cidden çok çok zor yemeyen bebe.
Doruk20222 14 aylığız büyüme atağında bebeğim çok zorluyor beni yemiyor çok inat aç olduğu halde ağzını açmıyor
kubraphoto Bizde 13 aylık olduk asla kahvaltımız yok yerse sadece çok az ekmek içi o kadar ama günde 1 kase çorbamız mutlka var gecede yemiuor ama meyve yedirmeye çalışıyorum biraz yiyor ama gece sabaha kadar yeni doğmuş gibi meme emiyor artık bu emzirme dönemi bitsin tamamen ek gıdaya geçsin istiyorum
Kyselz Canyavrum ya bende aynı evde dikkatini çekecek ne varsa şarkı söylüyorum bazen yediriyorum ikinci öğüne sil baştan alıyoruz birde benim bebeğim ilk kokluyor sonra tadına bakıyor bir yemeği iki testten geçiriyor 😞 ve kokan şeyleri kesinlikle yeyip içmiyor mesela kesinlikle meyve ağzına sürmüyor hasta olsa şurup iciremiyorum şekerli şeyler asla yemiyor o kadar zorlanıyorum ki bazen kızıyorum eşim de bana kızıyor ama gerçekten sabrım tükeniyor yap dök yap kendin ye sıkıldım
Canyavrum Kyselz Allah sabır versin canım. Ama inşallah bebiste düzelir.yavrumun elinde değildir belkide bilemeyiz .böyle olsun o da istemezdi belki.peki kilosu falan nasıl
Deletedmom_62 Melikeozdn bildiğiniz sıfır bazı günler hicbirsey yemiyo sadece mama o da 3 ölçek bazı günler ise yoğurt falan yiyo çok nadiren küçük kase çorba. Dün mesela ek gıda hiç yemedi full mama o da 2 ölçek. Bugün az önce çizgi film açtım onu izlemeye daldı cici bebe muz yoğurt pekmez karıştırdım yarım kase yedi çizgi film olmasa 1 kaşık bile yemezdi ben de tv izlettirmek istemedigim için bu sekilde sıfır ek gıda gidiyoruz. Ama bazen de vicdan yapiyorum izlesin yeter ki yesin diyorum az önce olduğu gibi