_tuuggcce_ Kızlar selam, 2 numaradan kaç adet, 3 numaradan kaç adet gitti sizde? Stok yapmak istiyorum.
benoyleuygungordum_ _tuuggcce_ bebeğin aylık kilo alımına göre değişir o ben 172 tane 2 200 e yakın 3 hemen küçülüyordu ama 4 ü uzun zamandır kullanıyorum ve daha da kullanırım gibi
Melitoo _tuuggcce_ size tavsiyem en çok 3 numara alın. Tabi prima için söylüyorum bunu sleepy de en çok 4 gidiyor
benoyleuygungordum_ _tuuggcce_ bence öyle. Ama illa yapacağım derseniz elinizde kalan olursa dolaptan satarsınız. Tabi biraz zarar edersiniz ama hic yoktan iyidir
_tuuggcce_ benoyleuygungordum_ tabii ama öyle bir şeyde elde kalmasından iyidir 🤪 ama şimdi sipariş verdim stok yapmadım. En iyisi kilosuna göre bakıp almak sanırım çünkü kafam karıştı ☺️
_tuuggcce_ Melitoo biz sleepy kullanıyoruz. Bebeğim şu an 4 kilo. 1 numaradaydık. Aslında bez üstten oluyor ama o lastik kısımları sıkmaya başladı gibi
Kepekekmegi _tuuggcce_ sleepyde o sıkıntı hep var biz 1. Ayı bitmeden 2 numaraya geçmiştik şu an 3 kullanıyorum son 2 tane kaldı bitsin diye uğraştım resmen hep lastik izi yapıyor 1 numarada fazla yoktu ama sonradan hep kırmızı kırmızı iz oldu molfix denedim gece boyunca kalmasına rağmen hiç iz yapmadı
Syds Ben Molfix kullaniyorum oğlumda 1-2 numara 200li paket almıştım 100lu 3 numara ve en çok 4 numara aldım doğumdan önce hepsinden birer 4 numaradan 2 paket almıştım uzun bir süre bez alışverişi yapmadım
_tuuggcce_ Kepekekmegi aslında başka marka bezde deneyebilirim ama sleepy şu ana kadar bizde hiç pişik yapmadı
Kepekekmegi _tuuggcce_ bizde de hiç yapmadı Pişik ilk numaradan çok memnunum ama numarayı büyüttükçe saçma bir şekilde taşırmaya başladı bir de bu lastik meselesi yüzünden değiştirdim ben molfix aldıktan sonra fark ettim sleepy daha naylonumsu molfix yumuşak yumuşak geldi bize
Kepekekmegi _tuuggcce_ mavi paket olanı aldım eni sleepye göre daha uzun olduğu için sanırım daha sızdırma olmadı hiç