Kizlar suyum gelerek doğuma gitmistim, normalde çok heyecanlı bi tipim ama kendimi hep doğuma hazırlayarak gittiğim icin fazla korku ve heyecan olmamıştı.
Öğleden sonra hastaneye gittim, gece boyu ayaktayım, muayeneler, yapıldı, pilates topunda biseyler, gelenler, gidenler, dusa girmeler, sabaha doğru dogum oldu , böyle kaba taslak hatırlıyorum ama genel itibariyle o an rüya gibi geliyor, kaç santim açılmama vardı, doğuma kaçta girdim, kaç kere muayene oldum, doktorum a ne söyledim o bana ne söyledi gibi böyle ince detayları hiç hatırlamıyorum, doğuma girdim böyle hayal meyal, esim yanımdaydı bazi şeyleri ona sordum sonradan
Merak ettim benim gibi olan var mı,
Neden böyle oldum, dogum hormonları mi bizi böyle yapıyor acaba
Dogumunu böyle her detayiyla anlatanlar var ya ben işte her detayını hatirlayamiyorum