Kızlar selammm
8 ay 3 günlük bir oğlum var.
Ek gıda veriyorum 3 kere günde.
Aralarda da mama içiriyorum normalde.
Ama mama içmek istemiyor bu aralar, diş falanda yok ama biberonu ısırıyor, içmek istemiyor.
Yemek verince yiyor. Uyuduğu zaman icireyim diyorum onu bile bazen istemiyor.
Günde 3 4 kere 90 CC mama icirebiliyorum, zaten fazla fazla içen bir bebek olmadı hiç bir zaman. Ama bu aralar hiç içmek istemiyor anlamadığım bir şekilde.
Sizde de var mı böyle durumlar ? Atak falan mı acaba diye düşünüyorum. 8. Ayda oluyor mu böyle şeyler? Düzelir mi ki 😞
Uyku sorunu da başladı,gündüz güzel uyuyor ama gece uykusuna yatmak istemiyor zorluyor. Sürekli ağlıyor gece uyuyacağı zamann 😞