Kusura bakmayın görmemişim bildirimi enfeksiyon yoktu bizde sarilikta zamanla geçti dediğim gibi bende çok stres yapmıştım ama geçti çok şükür emzirdim bende sürekli başından beri hala anne sütü aliyo gerekirse mama da verilebilir ama düzenli beslemeye devam edin sarı gördükçe insanın sinirleri bozuluyor ama geciyo sizde bir an önce atlatirsiniz inşallah 😊