Fulihkn teşekkür ederimm delik deşik ediyolar çocuğu o ağlıyo biz ağlıypruz babası ilr kan alırken falan bu gece gözlemleyelim devam ederse hemen kalkar götürürüz dedik çok şükür devam etmedi büyük ihtimal calpol dokundu ama verem aşısından dolayı çok ağrısı oluyodu inliyodu çocuk resmen sağlık ocağındaki ebe 4 saatte bir diyince ona güvendik