Petitoos Neseelii bebeğim 5.5 aylık ve resmen kel 😅 çıkan saçları da çok seyrek çıkıyor halbuki bende hayvan gibi saç var babasının saçları da çok 😅
Azraada58 Neseelii kızımn sacları cok degildi azda değildi sagolsın etraftakilere uyduk sıfıra vurduk cıktı yine aynı eskisi gbi arastırdım sacı ne uzatıyor diye tatlı badem yagı haftada bir sürdüm 1 aydır kullanıyoruz valla baya gürleşti ve uzadı
kayraninannesiiii Neseelii 12 aylığız bizimde çok çok az saçımız arka kısımda daha az. Sarı olduğu için daha az gözüküyor tabi. Genetik diye düşünüyorum ama zamanla çoğalır diye düşünüyorum
sehpayacarpanserceparmak_ Azraada58 tatli badem yagi ise yariyormu cidden ya 5aylik bebegim var sursem olurmu acaba
Deletedmom_62 Azraada58 ay ben de deneyim ya kızım 12.5 aylık saçları çok minnak 🥲 nasıl kullanacagiz yağı sürüp yarım saat bekletip yikayacak miyiz
minikmucizem34 Azraada58 ay o tamamen şehir efsanesi ya bana da aşırı baskı var ama yapmıycam asla kızıma bu kötülüğü eskilerden beri her bebeğe yaparlar bu kötülüğü😂😂keltoş keltoş dolaşırlar yavrucaklar ama işe yaramıyor çok araştırdım
Neseelii kayraninannesiiii yaa inşallah,yok mu acaba bilgisi olan birisi sonradan gürleşir mi diye.. 🙄
Azraada58 sehpayacarpanserceparmak_ ay bebişin ufak canm belki alerji yapar az bişe sür bak alerji yapıyor mu snra kompile yap
Azraada58 Deletedmom_62 aynen yarım saat canm haftada 1 kere masaj yaparak sac diplerine valla bizde işe yaradı baya gürleşti cok seyrekti ve gec uzuyodu 1 yada baya fark etti
Azraada58 minikmucizem34 kötülük degilde işte artık gelenek olmş bizim allahtan kıştı şapka fakan gidiyodu 🤣