Keremikobayky Duyguck_ kerem anne sütü ile beslenen ve tadımlarda şimdiye kadar hiç bir reaksiyon göstermeyen bir bebek. O yüzden doktorumuz bir sakınca görmedi. Bir sakıncası olmadıda
Keremikobayky Nisaaabbk valla her öğün denememizde 3-4 yemek kaşığı en fazlasıdır hiç öyle çaybardaklarca tükettiği olmadı