Zereniim Sürekli elini ağzını götürüyor ve ağzı akıyordu bir kaç gündür de huzursuzdu erken diye bakmamıştım ama bugün baktım ki üst dişleri elime geldi normal mi sizinkiler ne zaman çıkardı
beyzacmvrc Zereniim ay gerçekten mi Benimki de 3 aylık sürekli eli ağzına gidiyor salyasi cok Hiç bakmak qklima gelmedi erken diye Ellerini keşfediyorlar normal falan yazıyordu internette Tukuruklerini tutamadıgı için akiyo falan diyodu
hilalpoyraz Benimkide 3 aylık elini ağzına götürüyor çok salyasi var ve çok iştahsız tutmuyo biberon uyki arasında veriyorum bundan kaynaklı olabilir mi acaba ayrıca enfeksiyon da çıktı antibiyotik kullanıyoz