8 haftalık hamileydim daha 15 gün önce hamile olduğumu öğrendim bazı sebeplerden dolayı ailemin evine geldim eşimde iş sebebiyle evimizde babamın evinde öğrendim eşime öyle haber verdim 2 kere kontrole gittim bişey yoktu bugün gittiğimde doktor kalbi durdu dedi başımdan aşağı kaynar su döküldü 10 aylık bi tanede oğlum var ailem zaten istemiyordu gebeliğimi eşimide evlendiğimden beri istemiyolar aldır diyorlardı bende karşı geldim evime dönecektim bugün bu haberi aldım eşime söyledim eşim bana nasıl durmuş dedi anlattım durumu emin misin belkide aldırdın dedi bende niye aldırayım evladımın canına nasıl kıyarım bi çocuğa bakamadın erkenden niye gitmedin vicdan varmı sende dikkat edemedin sen sebep oldun daha bana yazma arama dedi daha ne telefonlara bakıyor mesajlara şok oldum ben zaten evladımı kaybettim eşimin böyle demesi çok kötüyüm kızlar ben niye yavruma kıyayım😭