Bebeğim 2 haftadır kabızlık yaşıyor. Ve iştahı da normalden az. Ama çorba içiyor mesela. Suyunu da bol tüketiyor. Bıraksanız bütün gün meyve yer. Armut elma veriyorum karpuz kavun çok seviyor. Ama yine de hep keçi b.ku gibi kakası. Doktora gittim duphalac verdi ama yok katiyen içmiyor kapatıyor ağzını. Üstümüz başımı her her batıyor. Bugün zorla 10 ml içirebildim. Ve dikkatimi çeken sürekli gizlenerek tuvaletinş yapıyor. Odasında dolabın içine giriyor orda yapıyor ve git anne diyor bana. Tuvalet eğitimi vermeyi düşünüyordum zaten ama bu kabızlık girdi araya. Ne yapabilirim. Sızma zeytinyağı da içiriyorum bu arada.