Bbcrrr Kızlar merhaba, hayırlı akşamlar Benim oğlum 5 aylık fizyolojik serum ile temizlerken çok çok ağlıyor bu normal mi ya, ağlamadan bi çözüm var mıdır artık kafayı yicem nefes alamıyor gibi hissediyorum bitkisel çözüm artık ne varsa
Olric11 Bbcrrr ben soğanı ortadan kesiyorum içine karanfil batırıyorum 5 6 tane yatarken kenarına koyuyorum rahat uyuyor oğlum
Deletedmom_79 Bbcrrr yeşil renk nazalnem. Pediatristimiz önermişti doğdu doğalı onu kullanıyoruz sağ ve sola bir puf yetiyor zaten yağlı vazelinimsi bir yapısı var bu sayede sürekli yapmam da gerekmiyor
Mercosey Bbcrrr en iyisi serumla yıkamaktır. Biraz tabi ki ağlatıyor bebişleri. Art de huile nose-mix kullanıyorum ben elbette nazal yıkama gibi etkili olmaz ama rahatlatıyor. Bazen uykusunda tıkanır gibi olduğunda hemen burnuna yastığına sürerim o şekilde bile rahatlatır uyanmadan devam eder
Deletedmom_79 Bbcrrr tabi tabi ama lütfen sende alırken bebek için olduğunu belirt. Yetkili ağızdan da duy ki için rahat olsun