seda_asan1 Kızlar yarın sağlık ocağında 2.y 3 tane aşımız var rotayıda yaptırmayı düşünüyordum sağlık ocağı 2.ay aşısıyla birlikte olur dedi ama 3aşı bide rota çok ağır olur diye düşünüyorum