Gulcee12 Bebeğimi tam 4 aylik oldu bugün, normal yatırıp çınğırak filan gösterdiğimde kolları ile uzanıp almaya çalışmıyor 4 aylik bebek anneleri bir deneyebilir mi rica etsem
Almilosum Gulcee12 eline tutturun siz. Salladikca dikkatini çeker. Sebep sonuç yapar o zaman uzanabilir
Mustafayigitvebeytugannesi Gulcee12 Bende 3. Çocuğum olmasına rağmen şüphelendim tutmamasina ama şuan 4 ay 25 günlük ve 1 haftadır tutuyor elinde ama az bir süre ile sonra atıyor. 2 3 gündür de uzanıp almaya başladı kucağımda tutup elimde bişey olursa tutup alıyor elimden ama kısa süre tutuyor sonra atıyor
saribez Gulcee12 ya benim oğlan da öyle uzatıyorum yok umrunda değil eline veriyorum ııyyyyy bu ne der gibi ellemşyor hiç 😅😅😅 zamanı var herhalde 4 buçuk aylık
sekeroglan Gulcee12 hayır uzanmiyor elini açıyorum avucunun içine koyuyorum ama ağzına da götürmuyor pek
tmyckr Gulcee12 benim kızım yapmıyordu 4 aylıkken şu an 5 buçuk aylık aslında 5. ayda filan yapmaya başladı uzanması ki bence normal sizinki de küçük hala her bebek farklı gelişiyor tabi.
Ppgz Benim kızım 4.5aylık şuna 2-3gündür uzattığım şeyler alabiliyor ağzına götürüyor sonra bırakıyor bence acele etmeyim endişelenmeyin yavaş yavaş Mısır diş kaşıyıcı aldım 2hafta oldu tutamıyordu iki gündür tutuyor
Gulcee12 Ppgz mesela eline birsey verince ben kendim tutuyor ağzına götürüyor ama hani yukarda tutunca almak için uzanmiyor
tmyckr Gulcee12 aynı şekilde benim kızım da öyleydi sonradan uzandı şimdi herşeyi almaya çalışıyor senin bebeğinde yakında alır merak etme 😊
Gulcee12 Mustafayigitvebeytugannesi tutuyor benimki ağzına götürüyor fakat uzanmiyor idi erken mi sizce yani
Gulcee12 Mustafayigitvebeytugannesi tutma dediğiniz şey yatırdınız yüzüne doğru çınğırak tutunuz ona uzanmadı bu mu demek
Mustafayigitvebeytugannesi Gulcee12 Yani uzanması için bı 10 gün veya 15 gün daha var yani her bebeğin gelişimi farklı. Benim 3 oğlum var üçünunde gelişimi inan çok farklı.
Mustafayigitvebeytugannesi Gulcee12 Hayır canım öyle bişey yapmadım 😊 saten çıngırak türü şeyleri eline ben veriyorum kendisi kısa süreli tutuyor ve benim bebeğim bayadir yarım şekilde koltukta veya kucağımda oturuyor artık dik oturmak bile istiyor otururken kendini dik bir sekilde kaldırıyor ama daha erken buluyorum bu durumu ben.