N-Annesi Ve 7. Ayda kafayı yemeden çıkmak için dua ediyorum. Tam herşey oturdu süper diyordum tepetaklak olduk. Çocuğumu tanıyamıyorum asla durmuyor sürekli mutsuz uyumak istemiyor düzenimizi reddediyor saatlerce uykusuz kalıyor. Diş geldi üstüne birde ağrısı var elimden geleni yapıyorum ama sürekli mız mız ağlamada tüm yaşam enerjimi sömürüyor ya o sesler sevmedim bu ayları insanlıktan çıktım anneliğimi sorguluyorum hergün. Sizler ne durumdasınız?