2kiz canım yumurtayı unutmuşum her gün iki tane haşlanmış olur omlet olur bir şekilde ye mutlaka benim oğlum 2700 gram doğdu ilk bir hafta bebekler ödemini atarmış benim oğlum da 400 gram vermişti 10.günde de doğduğu kiloya yaklaşmıştı ben sana dediklerimi yaptım yedim balık alamıyorsam da ton balığı yediğim günler oldu hoşaf içtim her gün kuru incir hurma yedim iki tane falan yumurta ve ciğer cidden kilo aldırıyor bebeğe sütü de yağlandırıyor inanır mısın oğlum şimdi bacakları dolgunlaştı gıdığı pişik oldu kaç kere😂 sen stres yaptıkça sütün iyice geri gider illa doymuyor dersen de önce emzir sonra mama ver sütün ilerleyen zamanda çoğalırsa mamayı kesersin yavaş yavaş. Ben de ilk 1.5 ay ara ara mama verdim biberonu 30 saniyede içen çocuğum biberonu unutmuş mamayı kesince şimdi ağzına tutuyorum diş kaşıyıcı olarak kullanıyor 🫠