Bebekoglumata Öncelikle memnun musunuz? Kabızlık ya da kusma yapıyor mu? Bide bebeğim 6 aylık. Kullanma ölçüsü nedir?
YagmurElamm Bebekoglumata ben gayet memnunum. Kilo başına 1 damla yani atıyorum 8 kilo ise 8 damla vereceksin
balannesiii Bebekoglumata kilo basına 1 damla canım cok memnunum ne kabızlık yaptı nede bebeğimi zorladı severekte içiyor
Kelebek02 Bebekoglumata canm bu kan damlası devıt yerıne mı gecıyo saglık ocagı bana dogdugunda vermıstı kabız oldu dıye ben braktm bebegım 4,5 aylık gelısımı ıcın hangi damlalrı kuklanmam gerekıyo
Nevsevmom Ne kabız ne kusma çok şükür hiç bişey yok kullanımı günde bir kere her kiloya bir damla yani benim kız 8 kilo 8 damla veriyorum ama süt alerjisi olan bebeklere önerilmiyor içinde süt varmış mamayla beslenene gelmeyebilir ben sadece emziriyorum mamayla beslenen bebeği kabız yapabilir
Betul34 Bebekoglumata bende kullanıyorum memnunum biz şuan 11 damla veriyoruz oğlum 10 aylık kilosuna göre damla şeklinizi doktor size söylemiştir
SinemMnvglu Sıdefer bir demir damlası devit ise d viramini.ikisinede günlük devam edeceksiniz.d vitamini 3yaşa kadar,sidefer ise 1yaşa kadar tahlil yapılıp kan değerlerine bakılıyor demir iyi ise bıraktırıyor doktor