Benim süt durumlarım baya kötü sol göğüste süt neredeyse yok sağda var ama oda 30 cc kadar geliyo anca ve bebeğim doymuyor artırmak için herşeyi yapıyorum incir kuru yaş kayısı,tahin,pekmez,bulgur pilavı, maltana içeceği herşeyi hergün yapıyorum… ama çok değişen bişey yok suda içiyorum..sizde durumlar nedir ? Benim gibi tek göğüs durumu yaşayan var mı