Oğlumun evde fazlasıyla sıkıldığını enerjisini atamadığını gördüğüm için kreşe yazdırıyorum bu hafta.Kardeşi de doğacak her gelen bir telefon dayayacak bende ayrı ayar olacağım.Belki yemek problemini de çözebiliriz.Asla yemek yemiyor fazla seçiyor. Sürekli de aç mı kalır diye düşünüyorum hata mı yapıyorum bilmiyorum.Bu problemi bu şekilde çözen duyan var mı?