Ezgiitopuzzz Nefess15 tatal ıgenin yüksek çıkmasıyla ilgili birşey dedi mi doktor peki benimde kızımın Total ıgesi 1000 çıkmış açıkçası bu kdr yüksek çıkması endişelendirdi beni pazartesi randevumuz kan testi vereceğiz
Nefess15 Ezgiitopuzzz alerjik ve hassas bir bebek olduğunu söyledi bende sizin gibi tedirgindim ama korkmayın alerjik bebeklerin yğksek çıkıyormuş sizin belirtler nasıl nelere var belli mi
cansuyagmur Ezgiitopuzzz merhaba doktora gittiniz mi ? nasıl bir süreç izlediniz. benim kızımında 1300 lerde. şu an göz çevresinde kurdeşen gibi döküntüler var sadece
Ezgiitopuzzz Nefess15 bizde sadece vücutta çok kaşıntı kızarıklık var onun haricinde çok şükür birşey yok
cansuyagmur Nefess15 merhaba doktora gittiniz mi ? nasıl bir süreç izlediniz. benim kızımında 1300 lerde. şu an göz çevresinde kurdeşen gibi döküntüler var sadece