Merhaba anneler belki aranızda kullananınız vardır diye size sormak istedim. Kız kardeşim çikolata kistinden dolayı bu ilacı kullanıyor ve kendisi bekar. İlacın ilk ayında daha ama adet görüyor ve açık beyaz bir parça geldiğini söyledi. Endişelenmeli miyiz şuan il dışındayız doktorunada gidemedik bilen varsa yazabilir mi