Kızlar dün 6.ay aşısını olmuştu kızım bugün bi baktım bi bacağındaki aşı olduğu yer hafif kabarık ve kızarıklık az önce gördüm bunu yaşayan var mı bugün şort giydirmiştim enfeksiyon falan mı kaptı ki ama daha önce de hep giyiyordu böyle birşey olmamıştı