merhaba arkadaşlar 14 aylık kızım kullandğım ilaçlardan dolayı emzirmeyi bi anda kesmek zorunda kaldım 1 hafta olucak ama kızım çok mızmız afedersinz lavaboya bile gtsem sesmi duysa bile durmaz mızmızlanır yani iki sanye göznn önünde ayrılmayaym ve uykuya çok direnmeye başladı ne zaman geçer bu durumu yaşayan oldumu yardımcı olurmusunuz