Yenidoğan kız bebekte genital bölgede siyahımsı bi lekelenme var normal midir acaba yaşayan var mı? Biraz bezine de geçmiş sadece anne sütü alıyo ama ben demir hapı içiyorum ondan falan olabilir mi acaba dışkısında olsa neyse diycem de ön tarafında olunca bilemedim