Meis az önce doktordan geldim. Dönemsel dedi. Yalvardım iştah açıcı versin diye yok diyor. Sütten kastınız anne sütü mü? Ben Karalar bağlıyorum ama doktor çok rahatlatıcı konuştu bırak emsin diyor zaten 6 aya bırakacak diyor. Bütün vitaminleri alır onunla diyor. Normal rutini bozmayacakmışız yani yine önüne koyacakmışım yemeği istediği kadar yedirecekmişim. Benimki sadece pilav yiyor bu ara. Yanında başka yemeklerde teklif et ama zorlama diyo