Kızlar çocuğum yaklaşık 2 haftadır zorla yemek yiyor yada hiç yemiyor. Önceden yemeğini çorbasını yoğurdunu çok güzel yerdi. Şimdi direk kafasını çeviriyor. Sütü gayet güzel içiyor ama. Bu süreç geçici mi acaba çok üzülüyorum dişleri çıkıyor bir yandan ona bağlıyorum