MimozaYT benim kızım da 18 aylık ve şu an sadece meyveyle besleniyor desem yeridir.Aylardır böyle ancak azı dişlerinden diye düşünüyorum, 3 tanesi çıktı şu anda da iki köpek dişi ile iki azı dişi çıktı çıkacak durumda.bu gibi durumlardan çok etkileniyorlar, sizin çocuğunuzda da dişten olabilir mi