Delald71 [silindi] oğlumun adı Asil Karan 😄 Karan sevdiğim bir isim bence Bedir Karan güzel duruyor kulağa kötü gelmiyor
aysecikm [silindi] zaten iki isim birden kullanılmıyor siz koyun hangisini isterseniz onla cagirirsiniz
[silindi] _glnr_ yok kuzum ya çocuğu düşünüyorum biraz da onun da şikayetcı olmayacağı bi ismi olsun diyorum uyumlu ise ne güzel
[silindi] aysecikm ya bazıları bedir ismine çok burun kıvırıyor o yüzden sordum ismin kendisi çok mu kötü diye
Delald71 [silindi] sen koyarsın iki ismi de o zaten muhtemelen Karanı kullanacak Bediride madem mecbursun koyuver nolacak kötü değil ki bence yakıştı bile 😃