Merhabalar kızlar size tuvalet eğitimi mezuniyetimizi anlatmaya geldim😊
Oğlum 28 aylık ve yaklaşık 3 aydır tuvalet konusunda sürekli konuşuyorduk, artık tuvalete yapmalısın diye. Son 3 aydır sabahları hep kuru kalktığından zaten gece bezini bırakalı 3 ay olmuştu ama gündüz asla tuvalete ve altına yapmıyordu. 40 dk tuvalette beklediğimiz olmuştur ama asla yapmadı bu şekilde 1 ay uğraştım ama artık karnı şiştiği için bez takmak zorunda kalıyordum. Ama her zaman tuvalete gittim oturdum çişimi yapamıyorum dediğinde tamam önemli değil diyip çıkıyorduk. Bir sabah anne beni tuvalete götür çişimi yapayım dedi, bende kesin suyla oynamak istiyor sanıp tamam hadi gel gidelim dedim ve oturup çişini yaptı 😊 birlikte sevinçle sarıldık aferin sana diye tebrik ettim çok hoşuna gitti tebrik edilmek. Başlarda hep ben sordum çiş var mı diye ama sıkılmaya başladığını farkedip sormadım kendisi anne çişim var demeye başladı. 2-3 gün kakasını hep pijamasına yaptı asla asla kızmadım olabilir dedim sarıldım öptüm. Tuvalette hadi kakanıda yap oğlum dedim ve anne sen çık ben yaparım diyince kakasını ben varken yapmaya utandığını anladım yalnız bıraktım onu kakasını yaptıktan sonra anne yaptım diye çağırdı beni, suyu açıp yıkayıp baybay kaka hadi annene git diye uğurladık 😂 klozete ve lazımlığa oturmayı reddetti, alaturka tuvaletin kenarına oturup yapıyor şimdilik. Gittiğimiz her ortamda biliyor musunuz Deniz artık çişini tuvalete yapıyor diyip hep birlikte tebrik ediyoruz inanılmaz yürekleniyor🥰Sizlerde en kısa zamanda halledersiniz inşallah 🌸