birminkanne Arkadaşlar merhaba bir şey sormak istiyorum 3 ay önce spiral taktırdım hala hafif lekelenmem oluyor ama eşimle birliktelik yaşadıktan sonra 1 hafta boyunca kanamam artıyor yani spiral kaymış mıdır acaba sürekli böyle olmuyodu daha yeni olmaya başladı bende korkuyorum doktora gitmek istiyorum randevu bulamıyorum özele de şuan gücüm yetmiyor böyle bir şey yaşayan varmı acaba aranızda
Mavininbiri birminkanne Eşiniz hissediyor mu ilişki sırasında yada size ağrı veriyor mu genelde kayınca onlar oluyor. Onun dışında spiralli iken ara kanama ve lekelenme oluyor
Busraesl birminkanne benim sprial taktirali 1yil oldu adetim normal de düzenliydi geçen ay değil ondan onceki ay hafif lekelenmem olmuştu adet gormedim gecikti yani kayma olmuş olabilirmi herhangi bir agrım falan da yok napmaliyim sizce
birminkanne mrsjale yani direkt gitsem bakarlar mınben bakmazlar diye acile gitmeyi tercih etmemiştim
birminkanne Mavininbiri eşim hiç hissettiğini söylemedi yani evet ara ara lekenmem zaten oluyor ama bu sadece ilişkiden sonra artıyor ağrım oluyor ama öyle aşırı fazla değil ve her zaman da olmuyor
mrsjale birminkanne bakıyorlar canım ben gittim baktılar aldılar hemen şüpheleniyorsan kaydığından git bi kontrol ettir yine de
birminkanne Kızlar hamileyim diye şüpheleniyordum kaymış olacağı için hamileymişim bugün kan verdim ve muhtemelen tahmin ettiğim gibi kaymış yarın tekrar gideceğim kadın doğum acile çıkartmak için
Lavina birminkanne hadiya sprial taktırmak için randevu almıştım bu yazıdan sonra napcam bilmiyorum hiç bir yöntem kalmadı hepsi risk sinirim bozuldu artık ya 3 çoçuktan sonra 4 asla kaldıramam
Emine_2222 birminkanne nasıl yani spiral varken hamilemi kaldınız vallahi psikolojim bozuldu 2 gün önce taktırdım bnde
birminkanne Benimde ağrım falan yoktu baktırın dedim çünkü ben şuan 1 aylık hamile olduğunu öğrendim ki ben spiral kaymadan hamile kalmışım kaymışsa daha kolay hamile kalırsınız
birminkanne Lavina yani yaşınız kaç bilmiyorum ama eğer yaşınız varsa çipi öneririm şahsen bende öyle düşünüyordum ama ilk doğumunu yaptığımda 19 yaşındaydım ve doktor onun hormonlarımı aşırı bozabileceğini söyledi yani çünkü azda olsa her gğn hormon salgılıyor vücuda uzun vadede fazla oluyor sırf bu yüzden hormonlu spiral de taktırmadım bakır taktırdım hormonlarım bozulmasın diye ama sonuç 21 yaşımda 2.bebeğimi kucağıma alacağım😂😂 Bu işler birazda şans işi yani 5 yıl kullanıp hiç kaynayan da var benim gibi 3 ay sonra kayanda o yüzden%1 ihtimal bile olsa Allah istedim mi o çocuk oluyor
birminkanne Domino öğrendiğimde daha 3.5 haftalıktı doktor şuan almazsak ilerde muhtemel düşüğe ve enfeksiyona yol açar dedi küçükken almak daha mantıklıymış yani eğer fark etmeseydim muhtemelen ya düşük yapacaktım yada enfeksiyon kapacaktım büyük haftalarda bu durum daha zor oluyomuş ama şuan gayet iyiyim cumartesi günü çektirdim biraz ağrım oldu hala da hafif hafif var ama öyle dayanılamayacak gibi değil
Hzrymn Kızlar bende bişey sorucam, sprialı eşim hissettiğini battığını söylüyor, kaymış mıdır ya da böyle oluyor ? Bilen var mı ?
birminkanne Hzrymn ben kaydığını hissettiğim halde eşim hiç hissetmedi yani eşiniz hissediyorsa muhtemelen kaymıştır
Domino birminkanne anladim cnm. Yani hamile kalmana rağmen sprali çıkardı doktor? Ben kanama vs oluyor ya ondan şaşırdım.
Lavina birminkanne yaşım 28 zaten üçe kazayla hamile kaldım 4 asla kaldıramam rabbim isteyene nasip etsin inşallah çevremde herkez sprial kulanıyor hiç kimsede sorun sıkıntı uok bela hep beni bulur bağlatsam o yüzde bir ihtimal gelir beni bulur inanın implantta güvenmiyorum bilmiyorum ne olcak
birminkanne Domino benim hiç kanamam olmadı aşırı şekilde sadece lekenmem kırmızıya dönmüştü biraz ben hissettiğim için gittim onun haricinde ne ağrım ne kanamam vardı fazla bir şekilde
birminkanne Lavina hepsi %100 değil veren Allah veriyor bebeğim yani kesin kalmamak için bir kaçını birlikte yapmak daha mantıklı oluyor