Zeliha24 merhaba zeliha , benimde 47 günlük bebegım var dogdugunda hemsıler mama verdıgı ıcın hastanede eve geldıımde mememi tutmadı aglıo kendını geri atıodu ne yaptıysak olmadı tekrr hastaneye gıdıp yatış ıstedım memeyi tutana kadar hastanede kalmak ıstedım ogun bıyunca odaya 6 hemsıre geldı hepsı tek tek ugrastı denedi yok dedıler pes ettıler bız uzun zamandır böle bişi gormedık cok hırslı tutmaz bu sız srıngayla sagıp vermeye devam edın dedıler 4. Günümdü dogumun sonra eve geldım sureklı aglıodum emmesını ıstıodum, denemedımız şey kalmadı sonra teyzem annemle konusurken gelinlerine şekerlı su yapıp memeye sürüp tutturduklarını solemiş bizde bi deneyelım dedık şekeli sudan şerbet yaptık sürdük aynı andada emzirme sondası var medıkallerde onu mememe sagdıgım sütle şırıngayla yavas yavas mememin kenarından basarak verdik tuttu aman Allahım ne kdar güzel bi duyguymuş dedım anne oldugumu hissettim daha fazlasıyla ve yalancı emzige alıstırmak ıcın hala attıkça şekerlı suya batırıp verıorum 47 gündür , memeyi bile bazen tutamadıgımda sınırlenıo yıne bıraz parmagımla sürüorum mememe yada damagına koyuyorum hemen tutuo maşallah tabiki yap diyemem sana ama ben bu şekılde yapmıstım cok mutluyum şuan uzun oldu ksr bakma 🤗