Merhabalar🌺
Annemin yaklaşık 2 aydır eli çok ağrıyordu. Birden oldu. Sinir sıkışması falan dendi fakat annem sabahlara kadar acıdan uyuyamıyor. Uyuşma ve ağrısı var. Sağ elini neredeyse kullanamaz duruma geldi tutamıyor. Mr çektirdik. Doktor elinin baş parmağının iç taraflarında bir gram bile kas kalmadığını acilen ameliyat olması gerektiğini söylemiş. Daha önce başına gelen yada etrafından duyan oldu mu? Çok telaşlandık. Annem panik atak hastası sakat kalacağım diye ağlayıp duruyor🥹