M1234 Kızlar merhaba son günlerde her emzirmeden sonra meme ucumda ağrı sızı beyazlık ve ara sıra da küçük küçük su toplamış gibi şişlik oluyor dokusam dahi acıyor emzirmekte zorlanıyorum artık başına gelen oldu mu ne yapsam geçer
beyzacmvrc M1234 süt incisi diyorlar galiba ona bi araştırın bu şekilde. Benimde beyaz değilde kırmızı yuvarlak bişey oluyordu içi kan toplamış şekilde emzirirken acı veriyordu lansinoh sürünce hemen fayda etmişti
biradamavisi M1234 süt incisi o bende de olmuştu. Değişik adda bir karbonat vardı onunla sıcak suda beklettiğin bezle siliyordum ucunu geçmişti.
Tugcemine M1234 aynı durumu yaşadım ara ara da yaşıyorum kendi sütümü sürüp açık bekletiyorum birde lansinoh sürüyorum
Minmini M1234 pamukçuk olabilir, karbonatlı su ile silin arada bebişin ağzına da bakın onda da varsa 1 sb kaynamış soğumuş suya 1çk karbonat koyun karıştırın parmağınıza sardığınız gazlı bezi batırıp ağzının içinde gezdirin geçmiş olsun💐
biradamavisi esrathegulcesmom ebet evet Espom tuzu aktardan almıştım İngiliz tuzu diye geçiyordu ben neden karbonat dediysem
Senden-bokolmaz M1234 bebisim dilijede bakım ondan geçmiş olabilir size .ondads varsa onada karbonatli su ile bı temizlik diline ❤️