Bebeğim şuan 1 aylık,bir haftalık olduğundan beri asla uyumuyordu.Yenidoğan gün içinde 17-18 saat uyur denirken benim bebeğim 17-18 saat uyanık kalıyordu.Ben de aç olduğunu düşünüp mama vermeye başlamıştım doktor kilosuna bakıp mamaya gerek olmadığını söyleyince bıraktım ama ağlamaları uykusuzluğu kesilmedi.Göğsümde uyuyan çocuk yatağına yatırınca uyanıyordu sallarken uyuyor durunca uyanıyordu bir gün kesin bir hastalığı var diye acile götürdüm gaz sancısı olduğunu söylediler ben de sizin gibi gazını çıkardığımı zannediyordum meğerse daha fazlası varmış. Gaz damlası kullanıyorum ve gün içinde 3-4 kez bazıları yarım saat,bir saat süren gaz masajları yapıyorum bebeğim anca öyle rahatlıyor öyle ki masajın sonuna doğru rahatlayıp kendiliğinden uyuyor.Bir de her gün yıkayıp zeytinyağı ile karnına kasıklarına masaj yapıyorum kesinlikle çok rahatlatıyor.